Časté otázky

1. Musím sa pri prvom nákupe registrovať na  tiandelook.sk ?

Nie, registrácia na stránke nie je povinná. Môžete nakupovať tiež ako nezaregistrovaný zákazník, prípadne sa zaregistrovať neskôr.

Zaregistrovať sa ale môžete aj bez vykonania objednávky a využívať tak niektoré výhody, napr.posielanie noviniek o prírodných produktoch, aktuálne ponuky a akcie…

Pokiaľ ste registrovaný člen TianDe, je registrácia v e-shope potrebná z toho dôvodu, aby sme Vám umožnili prístup k členským cenám. Pri registrácii, prosím, uveďte svoje TianDe zákaznícke číslo. Potom dostanete od nás informačný e-mail o potvrdení Vašej registrácie na stránke. Členské ceny sa Vám zobrazia pri každom ďalšom prihlásení.

2.Ako sa zaregistrujem na tiandelook.sk ?

Zaregistrovať sa môžte tu. Po vyplnení všetkých údajov označených hviezdičkou odsúhlaste obchodné podmienky a kliknite na pokračovať. Ak sa chcete vrátiť na prvú stránku, kliknite na domček vľavo, alebo na veľké logo tianDe vľavo hore na stránke.

3. Ako sa prihlásim do svojho účtu na tiandelook.sk?

Kliknite na ”môj účet – prihlásiť sa” v pravo hore alebo tu a uveďte Váš e-mail a heslo.

4. Čo urobiť, keď si nepamätám svoje heslo ?

Postupujte ako v bode 2., pod heslom je uvedené: zabudnuté heslo – kliknite naň a nové heslo Vám príde na Váš e-mail. Prihláste sa s novým heslom. To si potom môžete zmeniť v rubrike ”Môj účet”, ktorý sa Vám zobrazí po prihlásení.

5. Chcem si objednať tovar s akciovou ponukou. Ako si mám objednať akciový darček?

Pokiaľ objednávate tovar s akciou, objednajte si vždy len tovar a akciu dostanete k nemu automaticky. Ak chcete mať istotu, že nezabudneme na darček, tak akciový darček napíšte do poznámky. Ak je možnosť výberu z viacerých druhov akciových darčekov, napíšte do poznámky, o ktorý konkrétny výrobok máte záujem a my sa vynasnažíme Vám vyhovieť. Nie vždy je to však možné, niekedy dostaneme na sklad len obmedzený okruh darčekov a niekedy sa darčeky po vypredaní v priebehu akcie zmenia…(Spoločnosť  si vyhradzuje právo meniť podmienky akcií)

6. Aké mám zľavy pri nákupe výrobkov TianDe?

Pri objednávke nad 60€ a platbre vopred na účet je doprava za doručenie tovaru zdarma.

7. Aké sú ceny prepravného?

 Cena za dopravu tovaru na určené miesto sa účtuje podľa výšky objednávky.

Doručenie poštou:

 – objednávka do 60 € pri platbe vopred ……………………….. 3 €

– objednávka do 60 € na dobierku …………………………………. 5 €

– objednávka nad 60 € na dobierku ……………………………….. 2 €

– objednávka nad 60 € pri platbe vopred ………………………  ZDARMA

8. Ako rýchlo mi doručíte objednaný tovar

Objednaný tovar bude odoslaný kupujúcemu poštou. Tovar bude odoslaný kupujúcemu do 1-2 pracovných dní od potvrdenia objednávky, ak sa tovar nachádza na sklade. V prípade, že sa tovar na sklade nenachádza, budeme Vás o dodaní tovaru informovať. Tieto dodacie podmienky platia len pre územie SR. Pri odoslaní tovaru do zahraničia(ČR) sa doba doručenia tovaru môže predĺžiť.

9. Je moja objednávka pri platbe prevodom na účet záväzná?

V obchodných podmienkach nájdete bod č. 5 – Odstúpenie od zmluvy. Vrátenie tovaru.

Kupujúci je v súlade so zákonom 102/2014 § 7 ods. 1 oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od vybavenej objednávky do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní od doručenia tovaru zaslať tovar na svoje náklady späť predávajúcemu, alebo ho osobne odovzdať predávajúcemu. Predávajúci bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia vráteného tovaru, vráti kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal.

Pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu. Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru, ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený.

10. Je cena produktov na vašom internetovom obchode rovnaká ako vo vašom „kamennom obchode“?

Áno, všetky ceny uvedené na tiandelook.sk sú platné aj pre produkty v našej predajni.

11.Neviem sa rozhodnúť pri výbere produktu, poradíte mi?

Samozrejme veľmi radi a ochotne Vám poradíme a pomôžeme pri výbere produktu. Stačí nás len osobne navštíviť v našom servisnom centre tianDe v Žiline, prípadne nás kontaktovať:

telefonicky:

e-mailom:

12. Ako postupovať pri reklamácii?

Po prečítaní a splnení podmienok o reklamácií tu vyplňte prosím reklamačný formulár tu. Po jeho odoslaní Vás budeme kontaktovať.